Polityka Zwrotów
Niniejsza polityka zwrotów jest zgodna z Regulaminem LOYLY'S.
- Możesz odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od dnia dostawy zamówionych produktów. Pamiętaj jednak, że nie podlegają zwrotowi te produkty, które stworzyliśmy według Twojej specyfikacji, wzoru lub projektu lub w których wprowadzaliśmy modyfikacje na Twoje specjalne zamówienie.
- Jeżeli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, poinformuj o tym LOYLY’S w wyżej wskazanym terminie wysyłając takie powiadomienie na adres e-mail sklep@loylys.pl lub w formie papierowej na adres LOYLY’S. Możesz skorzystać z wzoru dostępnego tutaj.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży otrzymasz zwrot ceny produktu. Jeżeli jesteś konsumentem i odstępujesz od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostawy produktu, będzie Ci przysługiwać również zwrot ewentualnych kosztów dostawy.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży jesteś zobowiązany do niezwłocznego (nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży przez LOYLY’S) zwrotu produktów nabytych w ramach umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
- LOYLY’S dokona zwrotu zapłaconej przez Ciebie ceny (w tym kosztów dostarczenia produktów oraz ich zwrotu) niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktów nabytych przez Ciebie w ramach umowy sprzedaży.
- LOYLY’S zwróci Ci zapłaconą cenę (oraz koszt dostawy produktów oraz ich zwrotu - w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni) korzystając z w takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś/aś, chyba że wyrazisz zgodę na dokonanie zwrotu w inny sposób, który nie będzie wiązać się z poniesieniem innych dodatkowych kosztów.
- Jeżeli złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim LOYLY’S przyjmie zamówienie do realizacji, oferta złożona przez Ciebie przestaje wiązać.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, który zakupiłeś w ramach tejże umowy sprzedaży, w wyniku korzystania z produktu, które wykracza poza sposób konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności. Zwracany produkt nie może być uszkodzony.