Gwarancja Satysfakcji Loyly's

#ProsteZwroty

30 dni na darmowy zwrot
Rysunek koperty i formularza lub listu zwrotnego

Napisz do nas

Wyślij e-mail na adres sklep@loylys.pl podając swoje imię i nazwisko, numer zamówienia oraz przyczynę zwrotu (opcjonalnie).

rysunek przedstawiający paczkę ze szkicem pierścionka z diamentem wewnątrz

Nadaj paczkę

Po wysłaniu wiadomośći dostaniesz od nas etykietę kurierską. Nadaj paczkę na nasz koszt na adres LOYLY'S.

Szkic dłoni przyjmującej banknoty - zwrot pieniędzy

Otrzymaj zwrot środków

W ciągu 7 dni po odebraniu i zaakceptowaniu przez nas zwróconej biżuterii zwrócimy Ci pieniądze.

Twoje Pytania

Czy wszystkie zamówienia podlegają polityce #ProstychZwrotów?

Polityce #ProstychZwrotów podlegają wszystkie zamówienia, które nie są spersonalizowane. Biżuteria z grawerem, #UnikatowyPierscionek lub inne elementy biżuterii, które zostały wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotom, ponieważ zostały stworzone specjalnie dla Ciebie.

Czy mogę zwrócić biżuterię, która była noszona?

Tak. Możesz zwrócić biżuterię, która była normalnie używana. Ważne jest jedynie, żeby biżuteria nie była zniszczona lub nie nosiła śladów niestandardowego używania.

Czy mogę zwrócić #UnikatowyPierścionek?

#UnikatowyPierscionek został stworzony wyłącznie dla Was, dlatego nie można go zwrócić. Dołożymy jednak wszelkich starań, byście nigdy nie chcieli się z nim rozstać!

Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej?

Koszty związane z nadaniem przesyłki zwrotnej ponosi LOYLY'S. Polityka #ProstychZwrotów i fakt, że to my ponosimy związane z tym koszty to element Gwarancji Satysfakcji, którą Ci zapewniamy.